Neuvonta ja opastus

Konsultonti, neuvonta- ja hakemuspalvelu

Neuvomme myös asiakasta palvelujen hakemusprosesseissa ja tarvittaessa teemme ne asiakkaan puolesta.

 

Hyödyllisiä linkkejä, katso lisätietoja:

Traficom - Autoveron palauttaminen vamman perusteella

Traficom - Vapautus ajoneuvoveron perusverosta

Traficom - Muutoskatsastus

Vero.fi - Autoveron palauttaminen vamman perusteella

THL.fi - Vammaisalan järjestöt

THL.fi - Vammaispalvelujen käsikirja

THL.fi - Oikeuskäytäntö

Finlex.fi - Laki vammaisuuden perusteella järjestettävistä palveluista ja tukitoimista

 
Auton apuvälinekartoitus

Kokonaisvaltaisen auton apuvälinekartoitus sisältää seuraavat toiminnat:

  1. Asiakkaan ottaessa yhteyttä, kirjaamme esitiedot ja sovitaan tapaaminen. Apuvälinekartoitus voidaan tehdä myös puhelimella.
  2. Kartoituksen yhteydessä tarkistamme asiakkaan tiedot ja selvitetään ne ongelmat, jotka ovat vaikeuttaneet autoon siirtymistä ja ajamista.
  3. Tutustuminen inva-autoon antaa asiakkaalle hyvän käsityksen auton apulaitteista.
  4. Mikäli mahdollista asiakas voi suorittaa koeajon, jos autossa olevat laitteet ovat toimivat asiakkaalle.
  5. Esittelyn ja koeajon jälkeen tarkistetaan mitkä laitteet ja muutostyöt on välttämättömiä, joilla asiakas pystyy autoon siirtymää ja liikenneturvallisesti autoa ajamaan.
  6. Kartoituksen pohjalta asiakas saa kirjallisen tarjouksen autoon asennettavista apuvälineistä ja muutostöistä.
  7. Kartoituksen jälkeen käymme asiakkaan kanssa läpi ne toimenpiteet mitkä hänen tulee toteuttaa, että inva-auton varusteluprosessi lähtee etenemään.
  8. Mikäli kartoitus johtaa tarjoukseen ja tarjous vastaavasti työtilaukseen niin kartoitus on maksuton asiakkaalle.

 
Asunnon muutostöiden tarvekartoitus
>> Katso lisätietoa Asuminen-sivulta
 

Puhelin: 0400 686 801
Sähköposti:
invapalvelu@gmail.com
Y-tunnus: 2064326-5

Ota yhteyttä:

Invapalvelu Oy
Markku Laulumaa
Makasiinikatu 9 A 4
90130 Oulu

Copyright 2015-2023
© Invapalvelu Oy